loading...
گیلان فان | gilanfun.ir
gilani بازدید : 919 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)
متن (تکست)آهنگ تو ۲۰۱۴ بهزاد پکس

بیا تو دستاتو بزار تو دستم
تو اینو میدونی به تو وابستم
بیا که از دلم نمیری هیچوقت
به دلم نمیشینه جز تو هیچکس
بیا که در به در
دنبال دردسر
میشینه قلب من
تا بشی سهم من تو
چه خوبه حس تو
ندیدم مثل تو
قشنگه اسم تو
همه ی عشق من تو

تو برقص کن شادی کن
که به من جز تو
کسی نمیچسبه بخند پُر کن
آسمون مال ماست
اینجاشو یادت باشه
یه مخاطب خاص
دست من تو دستاشه
هی
بیا خستگیت در شه
هی
گوش کن این موزیک تر شه
اونشب تا صب کنار همدیگه
میخوابیم دنیا مست تو فاز سرگیجه
وای..

.....

بیا که حس من به تو چه خوبه
تموم غصه ها از دلم دوره
با تو من آرومم هیچی کم نیست
هیچ جا دیگه مثل عشق من نیست

بیا که در به در
دنبال دردسر
میشینه قلب من
تا بشی سهم من تو
چه خوبه حس تو
ندیدم مثل تو
قشنگه اسم تو
همه ی عشق من تو

قدم قدم
رو فاز پَر زدن
تو سرم آسمون
میچرخه هر طرف
چپ ، راست
سرمون گیج میره
هه ، رو دستاش
میچرخه ریتم میگه
سرتو بگی بالا
بپر بالا با ما بالا پایین
چونکه فِس نیستیم دیگه
از اون باحالاشیم
پس رو ابرا میشینم دورت باشم
هرجوری فکر می کنم می بینم دوست دارم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
گیلان فان | یک استکان آرامش به شیرینی یک لبخند و به وسعت ایران برای شمایی که شایسته ی بهترینها هستید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان محبوبیت گیلان فان از دید شما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1072
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 52
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 123
  • بازدید سال : 20,854
  • بازدید کلی : 564,399
  • تبلیغات