loading...
گیلان فان | gilanfun.ir
gilani بازدید : 439 پنجشنبه 29 خرداد 1393 نظرات (0)


دانلود دکلمه زیبای امشب تمام عاشقان را دست به سر کن

با صدای محمدصالح اعلاء

تیتراژ برنامه سمت خدا


متن دکلمه :


امشب تمام عاشقان را دست به سر کن
یک امشبی با من بمان، با من سحرکن


بشکن سر من کاسه ها و کوزه ها را
کج کن کلاه، دستی بزن، مطرب خبر کن


گل های شمعدانی همه شکل تو هستند
رنگین کمان را بر سر زلف تو بستند


تا طاق ابروی بت من، تا به تا شد
دردی کشان، پیمانه هاشان را شکستند


تو میر عشقی، عاشقان بسیار داری
پیغمبری، با جان عاشق کار داری


امشب تمام عاشقان را دست به سر کن
یک امشبی با من بمان، با من سحر کن



یک چکه ماه افتاده بر یاد تو و وقت سحر
این خانه لبریز تو شد، شیرین بیان، حلوای تر


تو میر عشقی، عاشقان بسیار داری
پیغمبری، با جان عاشق کار داری




  • لینک دانلود : دانلود کنید
  • حجم :1 مگ
  • توضیحات :دانلود دکلمه امشب تمام عاشقان را دست به سر کن
  • منبع : گیلان فان | gilanfun.ir
  • رمز فایل :gilanfun.ir
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
گیلان فان | یک استکان آرامش به شیرینی یک لبخند و به وسعت ایران برای شمایی که شایسته ی بهترینها هستید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان محبوبیت گیلان فان از دید شما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1072
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 291
  • بازدید ماه : 291
  • بازدید سال : 21,022
  • بازدید کلی : 564,567
  • تبلیغات