loading...
گیلان فان | gilanfun.ir
gilani بازدید : 126 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (0)



نمیخواستم یه روز
اشکامو ببینی
نمیخواستم بری
دستاشو بگیری
فقط درده منو
بدونی بسمه
قول میدم که برم
آخرین حرفمه

منو تنهام نذار
منو تنهام نذار
ببین چقدر شکستم
منو تنهام نذار
میدونم که چشات
با دلم غریبه
تو نگفتی دلم
از غمت میمیره..

منو تنهام نذار
منو تنهام نذار
ببین چقدر شکستم
منو تنهام نذار..

♫♫♫

تو نخواستی که من
دستاتو بگیرم
نمیدونستی که من
از عشقت میمیرم
نگو باید برم
نگو سخته برام
یه خواهش دارمو
اینو از تو میخوام

منو تنهام نذار
منو تنهام نذار
ببین چقدر شکستم
منو تنهام نذار
میدونم که چشات
با دلم غریبه
تو نگفتی دلم
از غمت میمیره..

منو تنهام نذار
منو تنهام نذار
ببین چقدر شکستم
منو تنهام نذار..

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
گیلان فان | یک استکان آرامش به شیرینی یک لبخند و به وسعت ایران برای شمایی که شایسته ی بهترینها هستید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان محبوبیت گیلان فان از دید شما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1072
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 75
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 122
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 354
  • بازدید ماه : 354
  • بازدید سال : 21,085
  • بازدید کلی : 564,630
  • تبلیغات