loading...
گیلان فان | gilanfun.ir
gilani بازدید : 79 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)


سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به سوالی در خصوص دعوت علی کریمی از وی به پیوستن چالش سطل آب یخ گفت: من در ابتدا برای همه مردم کشور و دنیا آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدواریم بیماری‌های مختلف روزی از میان برود.

دایی گفت: ما امروز در کشور چالش‌های بزرگتری از این بیماری‌ها داریم. بزرگترین چالش ما بحران آب است که بزرگان باید در خصوص صرفه جویی مصرف آب به مردم توصیه کنند تا در مصرف آب صرفه جویی شود.

وی افزود: به نظر من برای اینکه بیاییم سطل آب یخی را روی سرمان خالی کنیم، از جیب پولی در بیاوریم و آن را به نیازمندان هدیه کنیم، بسیار مناسب تر و مفیدتر است.

سرمربی تیم پرسپولیس ادامه داد: من این کار آقایان را نفی نمی‌کنم و اعتقاد دارم که همه ما باید به بیماران کمک کنیم.
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
گیلان فان | یک استکان آرامش به شیرینی یک لبخند و به وسعت ایران برای شمایی که شایسته ی بهترینها هستید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان محبوبیت گیلان فان از دید شما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1072
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 134
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 264
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 490
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 722
  • بازدید ماه : 722
  • بازدید سال : 21,453
  • بازدید کلی : 564,998
  • تبلیغات