loading...
گیلان فان | gilanfun.ir
gilani بازدید : 890 یکشنبه 18 خرداد 1393 نظرات (0)

دوستت دارم هایت را به کسی نگو

نگه دار برای خودم

من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام

اس ام اس دوست داشتن خرداد 93

gilanfun.ir

می ترسم کسی نه خودت را

که دوست داشتنت را از من بگیرد !

اس ام اس دوست داشتن خرداد 93

gilanfun.ir

چیزی در کلامم نیست

جز دوستت دارم هایی که واژه نیستند

مثل دم در پی بازدم حیاتم را رقم می زنند

اس ام اس دوست داشتن خرداد 93

gilanfun.ir

دوست داشتن به تعــــداد دفعات گفـــــتن نیست !

حسی است

که باید بــــــی کلام هم لمــــــس شود

اس ام اس دوست داشتن خرداد 93

gilanfun.ir

اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است

من دریا را تقدیمت میکنم

اس ام اس دوست داشتن خرداد 93

gilanfun.ir

مـــوهـــایـــم که یـکدسـت ..

هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد !

بـــــاز هــــم بـــــا عـشق می نویـسم :

دوستـــت دارم …

اس ام اس دوست داشتن خرداد 93

gilanfun.ir

گفــتنِ “دوستــــت دارم ” نظر لــــطــــــفـــم نبود !

نظرِ دِلـــــــم بود

اس ام اس دوست داشتن خرداد 93

gilanfun.ir

نمی‌دانم تا کی دوستم داری

هرجا که باشد

باشد

هرجا تمام شد

اسمش را می‌گذارم

آخر خط من

باشد؟

اس ام اس دوست داشتن خرداد 93

gilanfun.ir

تو را بیشتر از

تعطیلی مدرسه دوست دارم !

اس ام اس دوست داشتن خرداد 93

gilanfun.ir

آنقدر دوست داشتنى هستى

که ایستاده هم به دل مى نشینى

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
گیلان فان | یک استکان آرامش به شیرینی یک لبخند و به وسعت ایران برای شمایی که شایسته ی بهترینها هستید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان محبوبیت گیلان فان از دید شما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1072
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 136
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 319
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 711
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 943
  • بازدید ماه : 943
  • بازدید سال : 21,674
  • بازدید کلی : 565,219
  • تبلیغات