loading...
گیلان فان | gilanfun.ir
gilani بازدید : 136 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)


از خواب بیدار شدم مامان میگه خوب خوابیدی؟؟؟گفتم پ گفت پ ن پ و درد پ ن پ و زهر مار...پ ن پ و یراقون...پ ن پ و مرگ....گفتم چیه مامان نزنی منو چرا شاکی شدی؟میخوای بزنی؟؟؟؟
/
/
/
گفت پ ن پ بشینم حرفامو پ ن پ کنی بدی تو اکیپ پ ن پ بعدا بخندی...

***
بادوستم رفتیم بیرون پوستر کاندیداها رو دیده میگه اینام نامزد شدن ؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ معدل شون 20 شده مدیر مدرسه شون گذاشته همه ببینن
***
ساعت خوابیده، چهارپایه آوردم، میگه میخوای باتریشو عوض کنی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ اینجا جاش مناسب نیست ، سروصدا زیاده ، میخوام ببرمش اتاق خواب بخوابه !
***
داداشم داشت زغال میزاشت رو گاز واسه قلیون. بابام میگه بازم میخوای قلیون بزاری؟ داداشم میگه پـَـ نـَـ پـَـ زغالا سردشون شده میزارم رو آتیش گرمشون بشه


***
رفتم آفتابه آوردم آب بریزم تو رادیات ماشین. رفیقم میگه از تو دستشویی آوردی؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ از تو یخچال آوردم گفتم تابستونه ماشینه حال کنه.
***
کامپیوترم یه ویروس گرفته بود رفتم کلی پول آنتی ویروس اورجینال دادم بعد سه ساعت اسکن ویروسه رو پیدا کرده پیغام داده:
آیا مطمئن هستید که می خواهید این ویروس را حذف کنید؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام ازش نگهداری کنم بزرگ بشه، بشه عصای دستم نور چشام...
***
دوستم آرایشگاه داره
شب شاگردش زنگ زد گفت شما در مغازه رو قفل کردی؟
پ ن پ آقا دزده اومد دید کسی نیست درو قفل کرد رفت
***
کلید ماشین مامانمو پهش پس دادم گفت کلید ماشینه ؟
پ ن پ کلید اسرار اومده ببینه اگه سوژه جدید هست بزاره تو برنامش
***
رفتم آسایشگاه برای دیدن سالمندان . مسئول اونجا میگه : اومدی عیادت ؟
میگم : پَ نه پَ اومدم چند تا از این پیرمردها رو ببرم بزرگ کنم !
***

رفتيم كبابي، گربه زل زده تو چشمام! دوستم ميگه آخي گشنشه گوشت ميخواد؟! پـَـــ نــه پـَـــ گارسونه اومده ببينه كمي كسري چيزي نداشته باشيم

***
رفتم کتاب فروشی میگم بوف کور دارین؟ میگه کتابشو؟ گفتم : پـَـــ نــه پـَـــ خودشو ، یه فرد خیر پیدا شده که حاضر تمامِ هزینه های درمانشو متقبل شه…..!
***
سر امتحان برگه تقلبم و در آوردم دارم مینویسم مراقبه دیده میگه تقلبه؟؟... میگم پـــَـ نه پـَـــ دعای ابوحمزه ثمالی!!!
***
ماشینم بنزین تموم کرد وسط جاده, واستادم دم جاده یکی 2 لیتر بنزین از ماشینش بهم بده که فقط خودمو برسونم به یه پمپ بنزینی, یکی زد بقل گفت آقا بنزین برای ماشینت می خوای؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام باهاش خودمو آتیش بزنم
***
صبح رفتم کنکور بدم .مراقب میگه تو هم اومدی کنکور بدی؟ پـَـَـ نه پـَـَـ اومدم اینجا برم دسشویی
***
زنگِ خونه رو میزنم مامانم میپرسه میخای‌ بیایی تو ؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ می‌خوام ببینم اف ف سالمه یا نه

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
گیلان فان | یک استکان آرامش به شیرینی یک لبخند و به وسعت ایران برای شمایی که شایسته ی بهترینها هستید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    میزان محبوبیت گیلان فان از دید شما
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1072
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 125
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 311
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 650
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 882
  • بازدید ماه : 882
  • بازدید سال : 21,613
  • بازدید کلی : 565,158
  • تبلیغات